woopwoop

Större delen av gårdagen spenderades på gymmet, eller i alla fall 2,5 timmar. Kan ju säga att jag har rejäl träningsvärk idag. Känns gött, både att träna och att det känns såhär i efterhand. Hade kvar mina muskler också så det kändes bra. Dock är det inte så kul att träna med pojkvännen då han är så otroligt mycket starkare, kände mig som en liten svag sak när han tog typ 10 kg tyngre hantlar än mig och typ 30-40 kg mer i bänkpress. Mmmmmmm......
Skyller på att jag inte har några direkta armmuskler. Mina magmuskler däremot. Grrr.
Okej.
Annars hände det inte så mycket igår, myste mest, åt och jag övningskörde en sväng. Börjar få in det riktigt bra nu, så ska bestämt klara uppkörningen på första försöket nu alltså!

Kom precis hem från mormor nu där jag spenderat någon timme. Nu ska det bli lite plugg och sedan myskväll.

Haregööött
Älskar att det äntligen blivit varmt nu. Igår var det underbart, trots lite regn då och då. Idag är det också varmt trots moln... Jag trivs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0