trötter

En rätt trött Linn (läs: väldigt) ska nu iväg till psykologen. SISTA GÅNGEN! Förhoppningsvis föralltid. JAg skrivs ut där eftersom jag går ut gymnasiet nu så det känns gött. Underbart gött. Kan intala mig själv att jag är frisk. Positivt tänkande är ju alltid bra.
Sedan så är det körlektion som gäller. Hoppas att alkoholen försvunnit ur kroppen för att det ska gå att köra, annars får jag ta den smällen, tog det trots allt lugnt.

Ikväll kommer Anton hit igen, blir lite hejdå inför de 4 dagar han ska vara i Gotland. Första helgen på länge vi inte kommer träffas. But I'm a strong independent woman who'll survive. Eller något i den stilen. Lät fint i alla fall.
(som sagt, trött)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0