stand by

Åh, kära nån vilket totalt-jätte-flum-prov detta var. Hoppas jag var tillräckligt filosofisk, eller tillräckligt bra på att ordbajsa och skriva av saker som stod i boken för att få ett bra betyg. Men man vet ju aldrig.

Men näst sista provet är gjort och nu är det "helg". Ledig torsdag och fredag. Gillar klämdagar. Så mysiga.

Om någon timme kommer Anton hit, vi ska spendera dagen imorgon tillsammans, ska bli fint. Har blivit så ruskigt saknig av mig. Skulle kunna sätta mig ner och störtböla för att jag saknar honom så mycket, till detta kan tilläggas att vi sågs senas i måndagsmorse. Lite störd är jag, japp.

Men ska försöka hinna med lite mer plugg, naturkunskap, design och körteori.
Det känna att det går mot slutet nu och det är helt totalt underbart!
(ca 1,5 timmar innan min fina solbränna dök upp)
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

söta ni är !

2013-05-11 @ 09:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0