Lalallalla

Hemma och määäätt.
Har varit en rätt upptagen dag hittills idag. 
Vaknade vid halv 6 då Antons alarm ringde, åt lite och blev sedan hemskjutsad. Passade på att sova i 40 min till innan det var dags att gå upp, äta dagens andra frukost och sedan åka till skolan.
Direkt efter skolan var det dubbel körlektion som gällde. Gick bra och nu är både datum för halkan, teoriprovet och uppkörningen satt. Galet.
Efter körningen så mötte jag upp mor och hämtade ut mitt nya pass och id-kort. Bilden blev mycket bättre än mitt förra id-kort. Det går typ inte att se värre ut, seriöst.
Haha.
Men har ätit nu och ska sätta mig på balkongen och plugga filosofi och matte.



Såhär kan man se ut efter 2 timmar i solen på en balkong i Floda. Anton och jag satt och spelade kort och sedan pluggade jag ett tag och sen var jag såhär snygg. Likadant på andra axeln kan tilläggas.
 
Men haft en massa fin helg, fina helger är braaaaaaa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0