jaa, vad ska man säga?

Helgerna nuförtiden går lite för fort.
Men måndagen är i alla fall över. Ett prov och en redovisning gjorda.
Dessutom ett par nya balskor köpta, kände inte för att bli 195 cm lång så köpta några som var lite längre, inte lika snygga men de får funka. Vill gärna ha benen i behåll till studenten. Lovar att om jag får ha benen i behåll så kommer jag ha åkt på en dunderförkylning eller något. Skulle vara så typiskt mig. Verkligen.
 
Imorgon är det bal som står på schemat och vet ni vad?! Jag fick tid för min käke på odontologen!! Det lönar sig ibland att ha en mor som ringer och klagar lite vänligt, så de 4 månaderna blev väl knappt 2 veckor.
Härligt är det enda jag kan säga.
 
Annars så fick jag reda på att det antagligen går kräksjuka på mormors äldreboende, så är lite halvångest-fylld. Vet inte varför den kommer uppflygandes såhär helt onödigt. Vet inte riktigt hur jag ska klara av vissa saker om den ska dyka upp. Att älskling åker till Gotland i 4 dagar, halkkörningen i Halmstad och rädslan att bli sjuk är saker som börjar kännas jobbiga, riktigt jobba. Men sånthär går i perioder, det vet jag. Någon gång i mitt liv ska jag bli frisk. Om inte för min skull så för Antons, han förtjänar en frisk flickvän. Men ska försöka tänka på positiva fina saker istället. Så jag lär överleva även detta. Än är jag inte sjuk, halkan är den 27, alltså långt kvar. Älskling är bara borta 4 dagar, kom igen, 4 dagar... Jag är töntig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0