fining

Körde hem igår från Annelis jobb igår efter att ha lekt fotograf, upp till det som en gång var mormors och morfars lägenhet hämtade post, åkte tillbaka till Annelis jobb och hämtade Anneli för att åka hem mitt under de största störtregnet och blixtar som slog ner lite varstans. Helt plötsligt ringde min mobil. Fick reda på sedan när jag kollade att det var Anton, som istället hade smsat då jag inte svarade, som skrev att han skulle komma till mig om en liten stund, helt oförberett, så det var en glad Linn som körde bilen hemåt. Gillar att bli överraskad av att en av de finaste och underbaraste människan jag vet helt plötsligt är påväg mot mig utan att jag från början visste om det.
Sa någon regn??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0