Fina dagar

Har trott att det var måndag i stort sett hela dagen, lättnaden som uppstår när jag inser att det inte är måndag är enorm.
Men bara för att skriva lite för att det inte hänt på ett tag så kan jag säga att Valborg var finfin.

Jag och Anton åkte först hem till Sofie för att kolla på hennes och hennes pojkväns lägenhet. Mmmm, så fin var den.
Vid 21 snåret efter vissa av oss druckit lite öl i shotglas åkte vi in till Järntorget och Andra Lång och gick till Kellys där Jessie, Emma, Tom och Sandra väntade. Sen anslöt fler människor och några andra av Antons vänner svängde förbi och förundrades över att jag hade en banan i väskan, den bananen fick rätt mycket uppmärksamhet den kvällen kan tilläggas. Men drack något glas vin (såå gott vin där, seriööööst), pratade med mina fina vänner, mätte mig med random folk, stoppade foten i en toa och sedan var det ungefär dags att åka hem. På vägen hem träffade vi ännu mer folk vi kände så det blev att stå och prata där en stund. Var väl hemma innan tre någon gång. Då fixade jag och Anton nattmat för att sedan gå och lägga oss och sova till 12 ungefär.

1 maj, spendarades med plugg, mys och prat. Inte så mycket gjort men all tid jag får spendera med min fina pojkvän är bara underbar så då behövs det inte göras något speciellt.
Sen så blev det att gå och lägga sig tidigt, prata lite och kramas och sedan sova för att sedan vakna till alarmet som ringde klockan 6.
2 timmar senare gick en fruktansvärt trött Linn upp för att ta sig till skolan. Och that's about it.
Hade körlektion idag, som gick bra. Uppkörning, teoritest och halkan ska det sättas tid på nu. SHITSHITSHITSHIT!
Sen tillbaka i skolan igen för matte. Nationella snart, som jag måste få VG på. SHITSHITSHITSHIT!
 
 
(Bilder kommer kanske, med betoning på kanske) Eller här är en, kände för att leka fjortis. Det händer ibland och tycker resultatet blir riktigt bra, tror jag missat något i mitt liv alltså. (Jag hatar egentligen spegelbilder kan tilläggas... Och duckface är jättecharmigt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0