Update

Nu är morfar tillsammans med mor inne på akuten, på ett sätt känns det bra att båda mormor och morfar ligger inne då ingen av dem ensam behöver gå hemma och båda blir övervakade och omhändertagna på varsitt sjukhus.

Men fick en litet bryt när jag var ensam, då allt bara kom ut. Tror det är bra. Ska någon gång lära mig att inte stänga in mina känslor så mycket. Den enda som får se dem lite för mycket är min pojkvän och han är en av dem som förtjänar att få mina skratt och leenden. Men ja.
Det känns bättre nu, this is life.
Ska se positivt igen.

Sitter och lyssnar på Kent och dricker en stark latte liknande sak.

Tyvärr blev deet webbkamerabilder, men dessa är redigerade i Lightroom. Känn kvalitetsskillnaden, not...
Myser i Antons mysbyxor (förlåt att jag snor dina kläder älskling) också, lite närhet från honom även från hans byxor kan få mig lite mer positiv och lugn. 
Ja, jag är rätt sjuk.

 

Och en sak till;

JESSIE DU ÄR UNDERBAAAAR<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0