tell the world I'm here to change it

Ångesten är ännu bättre idag, så nu känner jag mig nästan som en normal människa igen. Dock har min kropp fått enorma efterdyningar efter denna pers men det får man stå ut med.

Idag har jag varit ute och kört bil; backat runt hörn, parkerat och bara kört lite runt omkring. Gick helt okej, hatar fortfarande att backa runt hörn då jag verkligen inte får in tekniken men det går bättre och bättre, parkeringen sitter i alla fall och det känns bra.

Nu sitter jag med mitt projektarbete och skriver på rapporten, håller på med inledningen och sammandraget, snart dags för slutdiskussionen som just nu är totalt ordbajs. Men det ska nog gå att få lite ordning på den också.

Så pluggapluggaplugga it is!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0