Ta min hand eller låt bara bli

Jag lever.
Bara inte hunnit eller velat blogga. Livet har liksom kommit lite emellan.
Och ungefär här märkte jag att den ena katten spydde, på den andra katten, i min säng. Inget hamnade i sängen men Snusan fick ta smällen så nu har vi gjort rent stackarn.

I alla fall, hade en jättefin utgång i fredags och sa hejdå till Jessie som åkte till Plymouth i söndags.
I lördags så lyckades både jag och Anton (åkte till honom efter utgången), vakna tidigt, för tidigt. Men ingen av oss kunde somna om så det blev att gå upp och sedan gå och lägga sig igen lite senare på dagen. Var en lugn dag med filmtittande. Så himla härligt att bara ta det lugnt ibland.
I söndags så städade vi lite och Anton fixade massa med sitt jobb medan jag pluggade och sov. Somnar nästan alltid när jag pluggar. Ungefär så social är jag.
Gick och la oss hyffsat tidigt och låg och pratade. Sedan var det att gå upp klockan tidigt och bli skjutsad hem och säga hejdå till finingen.
Gick och la mig igen och sov till halv tolv. Sedan har jag lite till och från pluggat projektarbete och samtidigt hjälpt mor med tvätten och hunnit med att kolla på två glee-avsnitt. Så prioriteringen på plugget är väl inte det högsta just nu. Men jag jobbar på det.
Har man tre dagar ledigt för att jobba på projektet så borde man jobba på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0