playing with fire

Helgen har varit riktigt fin.
Fick löst allt som behövde lösas och allt blev bättre än vad det varit på länge.
Känns som om mitt mående äntligen kommit på hur man mår bättre. Det känns toppen. Då jag äntligen kan le och skratta utan att jag tänker för mig själv "vad gör jag".
 
Älskling har hjälpt mig med körkortsteori och han har läst igenom mitt projektarbete (har blivit blind av att läsa det så många gånger så ser inga fel längre, vilket jag vet finns), sen gick vi ut en låååång fotopromenad och pepprade bilder. Var längesedan jag fotade nu så det var kul. Tror jag fick till några fina bilder, i alla fall på Anton i sin fluffmössa. Det finaste och gulligaste jag någonsin sett. Haha.
 
Gick ner till Ica för att söka jobb idag men personalchefen hade precis gått, så lite bitter gick jag hem igen (dagens motion, check). Ska dock gå dit imorgon igen, men innan två istället för kvart över, ska passa på att söka på lejonet och björnen också (glassaffär, världens godaste glass). Känner att jag måste komma igång med jobben nu innan alla tar slut. Får inte och tänker inte sitta helt sysslolös efter studenten. Visserligen så hade det varit asskönt att bara tagit en paus och legat i soffan och degat ett bra tag. Men det får jag inte så jaaa, men nej, jobb ska det bli. Anmälde mig på arbetsförmedlingens hemsida också så känner att jag gjort så mycket jag kunnat snart. Men tror det ska gå bra tillslut.
 
Mitt projektarbete är nästan klart nu, sitter och har precis läst igenom den uttryckta versionen av min slutdiskussion och skrivit dit alla nya ändringar med bläck. Så fint med bläck kladdat på hela pappret.
 
Nu ska jag plugga ännu mer, staden och framtiden är det som gäller nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0