"Men jag tror att alla snart har fått nog av mig"

Känner mig heldum som ens tänker tanken att gå och lägga mig nu, men är utmattad och min käke värker som aldrig tidigare. Så imorgon ska jag ringa vårdcentralen för orkar inte mer. 
Men tro inte att det är dags att sova än, nejnejnejnej, läsa igenom alla 44 filosofi-sidorna blir det. Woop woop, eller något. Känns som om detta provet kommer gå helt totalt jätteunderbart, eller inte.
 
Kommer känna mig totaltjättesuperduper-ledig imrgon efter provet då det mest bara är pa-arbetet man ska syssla med. Kommer ha fritid, I LIKE!
 
Så "godnatt" på er finingar!
 
Imorgon ska bli en fin dag, med fina människor, riktigt längtar.
 
Förresten så måste jag bara tillägga att jag återigen fastnat för Veronica Maggio igen, dock den gamla Veronica. Hon var bättre förr. (Pensionären Linn)
 
Har ni hört denna?
Men måndagsbarn och 17 år går ju inte av för hackor så det är ju inte bara gamla, bara inte senaste skivan. Då hon blev riktigt stor för hela massan eller vad man ska säga. x) Åhhhhh, så pensionär är du Linn....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0