lugnt igen

Åååååh, nu är det över. Fått tid 14 mars, galet snabbt. Ska passa på att fråga om käken då tyckte hon och annars ringa till tandläkaren sen beroende på vad han säger. 
Där var dagens jobbigaste avklarat, provet jag gjorde imorse inräknat. Så himla flummigt prov, kan inte säga om det gick bra eller dåligt, ingen aning, men det är väl så med filosofi. 
 
Nu ska jag fixa lite saker sen ska jag träffa Jessie, gå en promenad med henne och sedan ta tåget tillsammans med henne och sedan träffa Anton. Så en finfin dag framför mig.
Tänker ta ledigt från allt plugg också. Såååå det är gött nu, känner att en "ledig" dag är vad jag behöver nu. 
 
Hoppas ni har det fint<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0