If it brings me back to you

Ångesten är bättre idag, känns skönt. Älskar att vara bättre. Så allt känns helt plötsligt känns allt lättare, förutom halsen som fortfarande gör ont. Men den struntar jag i.
 
Men åker ändå inte till Skövde, utan stannar hemma, pluggar och andas. För är inte säker att jag klarar det än och med ond hals känns det inte jättelockande heller...
 
Var precis ute en sväng och gick ner till apoteket, hämtade ut recept, köpte tandborstar och en annan medicin jag märkt att jag behövde. Det blåser galet mycket ute ungefär så mycket så att all smuts och sand som ligger på marken flyger upp och bildar en stor tornado, in i ens mun, mumma!
 
Om någon timme ska jag träffa Emma på ytterligare en promenad, känner att sysselsätta sig är det bästa jag kan göra just nu. Sjuka huvud...
Men vi ska i alla fall prata lite skit och det ska bli härligt, bara prata massa strunt med ens bästavän är sånt man behöver ibland. 
 
Men nu är det plugga som gäller, tyvärr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0