fem steg bakåt två steg fram

Sov till 11 imorse. Skönt att för en gångs skull kunna sova ut ordentligen. Men är fortfarande trött. Hela överkroppen gör ont, särskilt mitt skulderblad och nacke. Men ska ju till läkaren imorgon och få nya recept utskrivna på antideppen så ska la passa på att klaga lite för honom också. Käken är dock första prioritet.

Så nu har jag fått klaga av mig lite.
Ska om ca 30 min ta bussen till körskolan för att ha en lektion, motorväg idag. Jag förväntar mig att dö lite smått. Särskilt så mitt självförtroende för tillfället har nått botten. Så det kan bli kul.
Nu ska jag läsa lite teori och kolla lite på projektet innan jag sticker.
Puss
Det är såhär man pluggar enligt Snusan, önskar jag var en katt ibland. Minus hårbollarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0