.

Istället för att vara negativ, som jag är rätt ofta, särskilt när jag är sjuk eller inte mår bra här jag bestämt mig för att se mer positivt på saker. Så här följer en liten lista på positiva saker med denna förkylning och annat.
-Ju mer sjuk jag är nu desto mindre risk är det att jag är sjuk på balen eller studenten, försöker jag intala mig.
-Att vara sjuk är ett fint tillfälle att gosa ner sig med någon gosig filt och kolla på film.
-Solen skiner inte idag så missar ingen d-vitamin eller varma solstrålar.
-min mens slutar om två dagar, det är positivt om något!
-Man blir omhändertagen plus för att man ska må bättra är det fullt tillåtet att äta onyttigt!

Et voilà!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0