Away

Så speciell läkare, men så rolig. Helt plötsligt kläckte han ur sig "fan", utan anledning och när han frågade mig något och jag började svara så hyschade han åt mig mitt i en mening. Han undrade om jag ville ta ett gravtest när jag egentligen skulle fråga om min käke. Asså, så himla kul. Kan inte sluta le. Fick ta blodprover och ska tillbaka till läkaren då mina mediciner tar slut om ca 1,5 månad.
Med käken så var han rätt bekymrad och sa åt mig att ringa tandläkaren hyffsat omgående, vilket jag nu gjort. Fick tid snabbt, till och med idag klockan 13:40 så ska snart sticka. Men känns bra att få allt gjort.

Efter tandläkaren blir det att åka till skolan och ha matte. Så en kort skoldag för mig idag, inte mig emot alls faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0