a lack of colour

Har varit och tränat idag. Blev mest styrka och sedan så promenerade jag hem. Trodde aldrig någonsin att jag skulle komma iväg men det lyckades med lite (otroligt mycket) övertalning av mig själv. Körde dessutom dit, min far har väl börjat acceptera att jag kan köra nu så till och med korsvägen vågade han låta mig köra på. Så slog två flugor i en smäll och det känns toppen.
Kom hem för en snart 2 timmar sen och sedan dess har jag duschat och fikat- fixade milkshakes, sååå gott!
Målade precis naglarna också, i en mörkblå nyans, går all in idag.

Om en timme ska jag åka till min fining och vara där resten av helgen. Ska försöka plugga lite på tåget dit men ja, kan ju inte säga att jag är jättepepp på det.

Haregött!
Bild från någon vecka sen. Solen skiner fortfarande lika fint och det gör mig glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0