Såhär ser man ut när man jobbar på ica

Det gick faktiskt bra. Bättre än väntat. Till slutet då jag blev lämnad totally alone och inte hittade rätt cigg-paket... Skapade en fin lång kö. Men alla var så trevliga och jag själv försökte mest skratta bort det hela, samtidigt som jag visade kunden en massa olika paket. Haha. Ja, så kan det gå. Så läxa till mig själv, lär dig cigg och snus och plugga in ett antal plu-nummer (nummer man slår in på grönsaker, frukt, bröd, godis och liknande. Banan kan jag och jordgubbar... OCH GODIS! SUCCESS!!
 
 
Men för tillfället är mina tankar hos pojkvännen som snart startar på Vätternrundan. Inte ens 2 timmar kvar nu. Önskar jag kunde möta honom i mål med öppna armar och massa pussar. Men så blir det inte. Han finns i mina tankar i alla fall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0