måndag

Min röst är fortfarande ett minne blott. Men idag är den ändå bättre.
(Wihoooo)
Börjar jobba om 2 timmar så ska ta och fixa mig själv lite lunch snart. Sov lite för länge idag så har inte gjort något vettigt. Men som sagt "sommarlov" typ.
Så ja, då får man sova länge och inte bry sig riktigt.

Jag har fått en liten knäck och känner att människor börjar ogilla mig. Det händer ju lite då och då. Mitt osäkra jag klarar inte av att människor ogillar en. Men det är väl oftast bara en känsla som jag överanalyserar hela tiden. Alltid. Konstant.
Det hade kunnat vara fint att bli av med det och sluta bry sig. Men tydligen går det inte.

Men nej, nu ska jag inte trötta ut er med massa skitsnack (som vanligt) utan istället hoppa in i duschen och sedan fixa lunch.

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0