Ge mig något lika trasigt som du och jag

Jobbet gick bra. Trots att ja fick veta saker jag inte ville veta, såg en sak jag inte ville se, tänkte på saker jag inte ville tänka på, trots att allt kanske inte blev helt rätt, trots allt.
Är lite ledsen och besviken. Men jag överlever. (hej klago-jönsen)
Satt och kollade på Håkan med lite halvtårar i ögonen hela konserten. Att det hela började med "vid protesfabrikens stängsel" gjorde kanske inte allt bättre då det var en av låtarna jag valde skulle spelas under avskedet av min älskade morfar. På något sätt lyckas den mannen sätta ord på sådant som är svårt. Fast Kent är ännu bättre. Inget slår Kent. Jocke kan ju liksom sjunga superduper. Jaja, nog om det.
Imorgon tänker jag vara mer positivt inställd till livet och lite gladare. Hoppas bara att det jag inte vill ska hända händer under de närmsta veckorna. (Hatar att skriva såhär hemlighetsfullt, säga a men inte b. Men det fick bli så nu. Behövde få det ur mig. Ni fattar grejen...)

Och för att avsluta med något ytterst kul (not). Morgonen och kvällens outfit. Annars rockar jag ica-outfiten. SCHNYGGAST EVER!!!!
 
Förövrig så vill jag bli helt frisk snart så jag kan träna. Känner mig "tjock" eller tjock är fel ord. Känner mig otränad o-musklig. Haha. Tjock var en överdrift..... 
Tooodelooooh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0