Fina tider

Har haft helt underbara dagar ute på sjön, bott på samma lilla ö som förra året. Bara njutit av tystnaden, att rå sig själv och vara med den jag älskar mest i hela världen. Vädret var helt okej, inget regn och sol mestadels av tiden. Har dragit på mig en väldigt fin bränna över hela kroppen. Jag klagar inte.
(som sagt)(dock är jag brun och itne röd som min mindre bra webbkamera fick det att se ut som)
Idag sov jag ett tag, man blir rätt trött av att paddla och bo på ö. Sängen var galet skön i alla fall. Så vid 10 gick jag upp, började packa inför måndag, då jag och fining åker iväg igen, till Skåne denna gången. Vi ska bila runt där. En del av min studentpresent av honom, så vi gjorde det hela till en resa. Ska bli så himla kul.

Sen var det jobb som gällde, från 15-21. Fick min första lön på detta jobbet idag, naaaajs När passet var över gick jag hem till toner av Robbie Williams från Ullevi. Hörde honom galet bra även från balkongen där jag och familjen sedan satt och åt kvällsmat och drack te.
Imorgon är det jobb i 10 timmar som gäller, sedan packa det sista, sova och sedan åka iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0