sick thoughts

Stannade hemma idag också, mår inte toppen kan jag inte säga med det är i alla fall inte sämre än igår. Dag 2 av anibiotikan också, mår lite smått illa nu. Vet inte om det är något jag bara föreställer mig eller om det är tabletterna då jag vet att en biverkan är illamående. Men antagligen är det min kära hjärna som spelar mig ett spratt som vanligt...

Idag har jag pluggat, sovit en timme mitt på dagen, pluggat lite mer, skissat och så vidare.

Ska försöka ta mig till skolan imorgon för får så otroligt mycket onödig frånvaro. Orkar inte.
Men just nu känns en dag i skolan rätt långt bort men jag ska försöka!

Tog precis en dusch och efter det min zuuuuper-nässpray så nu sitter jag och låtsas att allt blev bättre, lite positiva tankar skadar aldrig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0