p3 guld

Men för att tänka på något annat istället för min förkylning så kan jag säga att p3 guld var jättekul. Fick bra platser, musiken var bra, lät så otroligt mycket bättre live än vad det gjorde i tvn. Att Kent vann ett pris gjorde ju inte det hela sämre, synd bara att de inte var där. Men det var däremot Timo som helt överraskande kom in och inledde en Linnea Henriksson låt, så en glad Linn var det. Sen var det lite kul att kolla vad de klippt bort och det var en del. Så upplevelsen att vara där var bättre än att sitta i tv-soffan, kan rekommendera det starkt!!! Tackat min älskling massa gånger för den finfina födelsedagspresenten. Vi skulle egentligen gått ut och satt oss och tagit något glas på något ställe men eftersom jag inte mådde så jättebra åkte vi hem istället och myste till det med film, dipp, te, nyponsoppa och massa filtar. Somnade lite innan fyra tiden. En riktigt fin dag, med min underbaraste, finaste pojkvän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0