one day

Matteprovet idag gick nog fatkiskt rätt bra. Hoppas på ett vg. Känns som om det kommer bli det, men vågar inte hoppas för mycket för kommer bara bli besviken då. Min hjärna var inte där den borde vara, helt utmattad och borta så hoppas jag inte bara fick för mig att vissa tal faktiskt gick att lösa. Men vad vet jag.
Jag gick när det var ungefär 20 minuter kvar och ringde älskling och pratade med honom hela vägen hem. Det gjorde genast mig lite piggare. Ska försöka lägga mig tidigt ikväll, säger det alltid och det går aldrig, men jaja.
Imorgon är det fredag och helg så ska hålla ut det sista nu, snart kan jag sova ut och försöka bli frisk.
Håller tummarna att friskheten slår till imorgon, för har blivit frågad om jag vill följa med på utgång, men får se. Satsar på hälsan just nu, framför allt. Men vill träffa de fina människorna... Så får se vad som händer (:
 
Nu ska jag försöka städa det sista i mitt rum, imorgon kommer också litelite släkt för att fira min mor en sväng så det är bäst att allt är rent och fint.
 
Hej så länge!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0