dansa i mörkret

Haft fina dagar sen jag uppdaterade här sist.
Tror jag behövde det.
Fick tillslut min nyårspuss lite i efterskott.
Vi, jag och Anton, gick på bio och kollad på Berättelsen om Pi. Den var bra. Passade på att sitta och proppa i mig popcorn under hela filmen. När ljuset väl tändes hade jag väl ca 20% i knät. Charmig värre.
 
Hemma vid tolv tiden ungefär sedan blev det lite nattfika och sedan sömn.
För att sedan gå upp några timmar senare och åka till Ullared. Hittade massa bra och onödiga saker. Men man köper ju alltid upp ett lager så det blir alltid lite dyrare än vad man tänkt sig från början. Menmen.
Direkt när vi kom hem igen var det att göra sig iordning för att åka till Matilda på tårtkalas och sedan utgång. Hon fyllde år igår, den tredje, GRATTIS IGEN SNYGGING!
 
Hade en riktigt bra utgång, träffade massa fina människor och hade bara kul. Två cheeseburgare i väntan på vagnen för att sedan gå sista biten hem då bussen slutat gå.
Men en riktigt fin kväll och natt.

Vaknade vid ett idag och har väl inte varit jätteproduktiv kan jag inte säga. Anton åkte härifrån vid sju snåret. Så är ensam nu. Eller ja, ensam och ensam. Min familj är ju här och katterna också. Så det är fint.

Annars så är förkylningen bättre också inte fullkomligt 100% frisk än men jag jobbar på det.

Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0