bitter

Min tandställning jag har bakomtänderna efter att rälsen togs bort har börjat lossna på ena sidan. Fatta att det är en lagom purken Linn som sitter här, inte nog med att jag ska ringa både banken och umo imorgon så ska jag dessutom ringa tandläkaren. Min favoritsyssla är inte riktigt att prata i telefon med främlingar om man säger så men det är saker som måste göras så försöker peppa mig själv. Eller något i den stilen...
Ska snart försöka lägga mig. Kommer nog gå sisådär som vanligt men försöka kan man alltid.

Så puss och "godnatt" på er!
En random bild från skolan någon gång när snön började komma och det vara massa minusgrader. Imorgon är sista dagen på lovet. Kan inte direkt säga att jag längtar tillbaka till skolan... Bara en termin kvar nu, innan man slängs ut i det "verkliga" livet. Måste verkligen få jobb. Börjar få en aningens lite panik över just den punkten. Menmen. Det ska gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0