like a skyscraper

Har varit vaken i typ 2 timmar, kom hem för 40 minuter sen.
Bestämde mig för att inte försöka somna om, så nu sitter jag här, kanontrött.
Ska snart fixa en jättefrukost till mig själv. Tycker det låter fint.
Och sedan försöka mig hålla vaken när jag åker till skolan.
Kan bli en utmaning.
Men först ska jag försöka hitta min naturkunskapsbok som på något sätt försvunnit i röran...
Någon gång i mitt liv ska jag lära mig att hålla ordning  på saker.
 
Åkte till älskling igår eftermiddag och spenderade kvällen och natten där.
Var ett tag sen jag var där nu, så det var fint att träffa hans fina familj igen.
 
Men nu är det frukost och sedan naturkunskapsboks-letande som gäller.
Haha.
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0