jobbmässan

Ungefär såhär glad är jag just nu. dock fastnade inte ögonen på bild så munnen får vara glad.
Har nu sökt jobb. Lagt in mitt cv på nätet på till ett företag ska fortsätta imorgon. Men det kanske blir ett litet jobb även till mig till sommaren, håller tummarna för det!

Agnes och jag satte och och tog en stor och god fika och pratade massa som vi inte hunnit prata om på länge, innan vi traskade till svenskan mässan. Först var vi helt lost, men sen sprang vi runt som galningar, lämnade cv:n och pratade med människor och var så glada och trevliga såååå. Har nog aldrig vart så trevlig i hela mitt liv. Haha, skämt åsido.
Har även hunnit plugga! Känner mig duktig faktiskt, för ovanlighetens skull.

Nu är det te och sedan sömn. Är trött som en hel ko.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0