helg

Tänkte dra helgen lite snabbt.
 
Fredagen blev bra. Tänkte inte. Ibland så slank det bara ut, hatar att prata "skit" men var bara tvungen och folk förstod och det kändes skönt. Att jag för en gångs skull gjort rätt!
Vi åt tacos, pratade, drack lite och hade det bara massa kul.
Sen så drog vi till Henriksberg och det var finfint. Sen hände en liten incident, vilket ledde till lite tårar. Inget som handlade om mig men det blev bara att jag stod där och grät tillsammans med en annan. Allt kom bara ut, pga incidenten, det som hänt tidigare på dagen, ilskan, ja allt. Kändes egentligen fel då det inte handlade om mig, vill inte ta uppmärksamheten från någon som behöver den. Men allt slutade bra tillslut. Kramade om personer som behövde det.
Vi drog lite innan två, Anton och jag missade självklart bussen som vanligt så det blev två cheeseburgare på McDonalds. Göttans. 
Sen hem och sova. Länge.
 
Lördagen blev det att gå upp göra sig iordning för att åka på 25 års fest i Uddevalla. Svängde förbi landet först för att kolla att lilla huset stod kvar, vilket det gjorde. 
Kvällen blev trevlig och vi var väl hemma igen vid 1 snåret.
Sova.
 
Söndagen vakanade jag förhållandevis tidigt, vid 9 låg vaken gick sedan upp och ett bra tag senare gick jag in och pussade lite på Anton som sov lite för gott. Man kan ju inte sova när Linn är vaken liksom, går inte!
Vi åkte iväg till gymmet och jag gymmade för första gången för detta året. Känns toppenbra, särskilt då det gick bra, att inte dessa 2,5 månader som gått sen jag tränade sist inte gjort mig svagare. Sen hem och äta. Och på kvällen vid 21 snåret gick vi upp till Emmas jobb och promenerade hem och pratade om lite allt möjligt.
 
Så det har varit en fin helg med fina människor.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0