dagen

Det är inte lätt att komma upp ur sängen på morgonen. Så fort man sticker foten utanför täckte märker man hur kallt det är och hur varmt och skönt det är under täcket. Så går det när man har fönstret öppet... Så får väl egentligen skylla mig själv.
 
Lyckades i alla fall komma i tid till skolan, eller lagom tills lektionen började, trots att jag missade bussjäveln.
Men något som gjorde mig gladare var att träffa Sofie på centralen, ett litet lyckopiller den människan (:
Sen så såg jag att jag fått massa meddelande på facebook varav ett var från Shawn som sa att han var hemma, min retkompis är äntligen hemma och snart, nästa gång jag är hos Anton blir det luff (promenad). Så ska han få berätta om sina äventyr i central Amerika, blir kulkul.
 
På lektionen i sig hände det inte så mycket, satt och skissade och pratade med min projekthandledare och kom fram till hur jag skulle göra med en sak.
Efter lektionens slut så mötte jag upp min mor, Josefin och Joan. 
Josefin som har körkort nu kom med bilen, sååååå avundsjuk alltså! Sen snodde jag bilen och övningskörde med Joan i typ en och en halv timme. Det gick bra om man tänker på hur längesedan det var jag körde så är pepp på att ta kortet nu, nästa körlektion är på torsdag, så taggar!!!!
 
Men nu är det dags att plugga på provet vi ska ha på fredag som jag fortfarande inte fattar något av, känner att det kommer gå toppen...
Dagens frukost + en rostad macka. Näst sista dagen med antibiotika!!! LYCKAAAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0