Dagen

Blev hemskjutsad av älskling imorse och dunsade ner i sängen vid 7 snåret och sov till 10 då alarmet ringde. Pluggade lite och mötte upp Malou i stan, var typ ett år sen vi träffades "på riktigt" sist så det var jättekul. Gick runt i affärer och pratade om lite allt möjligt. Jag köpte det jag behövde och sen lunchade vi på Lydias, mumma!

(bilden vill inte lägga sig rättvänd hur ja gän gör, så en sne Malou får ni)

Kom hem vid halv fyra igen drack kaffe och fortsatte med pluggandet. Nu ska jag snart hjälpa till att få upp katterna till veterinären, då de båda ska vaccineras sen ska jag kanske träffa Emma och mysaaaaa. Känner att det är det jag behöver just nu, mys!

Gå till veterinär-outifitten är fixad. Borde bli modebloggare på heltid alltså!
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0