Toodeloooooooh

Blev som ni kanske förstod på förra bilderna Liseberg igår. Mötte upp Josefin + lillebror och mor och dessutom mina föräldrar. Sedan gick jag och Anton själva ett tag innan vi åkte hissen upp till Heaven 23 enbart för att sedan åka ner igen. Ni vet utsikten. Underbar!
 
Idag har jag varit mindre produktiv. Städat och diskat och nu sitter jag ock chillar med kaffekaffekaffe,
Snart kommer Anton äntligen hem (börjar redan bli lite överdrivet saknig inför jul som vi firar åt varsitt håll i olika städer) med sig har han Shawn, som ingen av oss träffat sen i somras då han börjat plugg i Uppsala. Men shit, vas kul det ska bli!
Och, ja, jag ska hinna ta på mig ett par byxor innan de kommer!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0