God jul lite i förskott

Hela helgen har varit jobb, mer eller mindre.
Idag är det återigen jobb, men först ikväll. Sedan ska jag gå hem till mina föräldrar.
Min jul firas där. Sambon åker åt ett annat håll, till en annan stad. Efter mycket prat fram och tillbaka hur vi skulle fira vår jul, så blev det tillslut såhär. 
Känns lite jobbigt att vara ifrån honom, men hade valet att följa med så ska inte vara sån egentligen.
Men jobbigt är det, särskilt när jag är lite som jag är just nu.
Ibland kan 3 nätter kännas lååånga. Känner mig som en fånig nykär 13åring i mitt beteende, typ...
Han kommer till jobbet och säger hej då sedan. Har jag världens bästa pojkvän och sambo eller vad?!
Jag svarar på det och säger, JA! Han har gjort allt för mig, gjort mig bättre som person, gjort mig hel, lycklig och han är den omtänksammaste, snällaste, underbaraste och bästa som finns.
Plus att han står ut med mig, vilket inte är det lättaste kan jag säga er!
 
Men men, tror ändå julen kommer bli fin. Kommer bo hos mina föräldrar fram till den 26:e så därför lär det inte bli någon direkt uppdateringe, men det är ju inte något ni har blivit bortskämda med det senaste heller.
 
Så säger God jul nu, hoppas ni får underbara dagar med nära och kära.
 
 
Julafton för ett år sedan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0