Somewhere you can land

Jag har faktiskt lyckats börja träna igen.., Den gången jag skrev om med mig själv och en gång med Anton.(Det räknas som att komma igång med träningen!!!!!) 
Så nu är jag på g igen. Visserligen förstörde jag väl den träningen med de 2 fester i helgen. Men det var det värt. Hade galet kul och det var fint att träffa människor man inte träffat på länge.
Annars så jobbar jag hela tiden. 7 dagar i rad nästa... Så dags att sova nu för att vara någorlunda pigg på jobbet imorgon. Har jag sovit lite halvt på jobbet i helgen kan jag ju säga. Men som sagt det var det värt.
 
Imorgon efter jobbet ska jag på bio med Emma och sedan den största saken på länge, det är dags för mig och Anton att skriva kontrakt på lägenheten. Äntligen. Min finaste snart sambo <3
 
Men som sagt sova. Någon gång ska det bli ordning på uppdateringen, eller inte. Bilder kommer. Men just nu går livet före.
 
Puss och kram lingonbanan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0