moving

Nu är det inte långt kvar tills nycklarna är våra. Känns helt sjukt. Det rullar runt i mina tankar nästan konstant och det känns så otroligt bra.
Börjat plocka ihop i lite fler lådor nu. Innan hade jag 3 lådor från studenten, nu är väl större delen av mitt rum täckt. Asså, shit.
Plockade upp en låda där bland annat min studentmössa låg i. Lämnade mössan framme. Gick ut från mitt rum ett tag, när jag sedan kom tillbaka hade en katt lagt sig i den. Mer eller mindre. Hur hon lyckades är ett mysterium då hon visserligen är en liten katt, men sååå lång och jag har ett litet huvud. Men där låg hon i alla fall och myste.

Imorgon ska jag på fest och samtidigt säga hejdå till en vän som flyttar till Uppsala för att plugga. Känns lite sisådär. Det är endel som flyttar från stan nu eller reser iväg. Ovant.


Annars så sitter jag och redigerar bilder som snart ska göras något med, vet inte vad riktigt... Men det går framåt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0