today

Hemma igen eller för typ en timme sedan.
Har hunnit äta och dricka kaffe och nu är det svenskaplugg som står högst på listan. Jag ska skriva en debattartikel på måndag och tänker vara så förberedd som möjligt då jag inte vill sabba mitt mvg. Så ska försöka skriva en text nu och sedan skriva lite punkter som jag ska plugga in så ska det nog gå bra. Ibland får man fuska lite om det krävs. Och tider som dessa så behövs det.
 
Fick förresten tillbaka matteprovet som jag trodde hade gått jättedåligt, typ att jag skulle få 5/35 poäng. Men det visade sig att jag hade fått 18,5 och ett stabilt och fint g. Ni kan fatta min brutala glädje när jag fick tillbaka det provet. Så det blir att satsa på nationella och få vg där så jag får det som slutbetyg. Det ska nog gå. Hoppas jag.
 
Har en spinnande katt under tröjan, hon älskar att ligga innanför saker. Så varm och gott. Så nu ska vi båda, hon får hjälpa till, plugga svenska.
Handbuketter till morfars begravning imorgon. Min närmast, Annelis, Antons, Kjells och längst bort mormors.
Min söta mattelärare och jag delar inte åsikt. Hon tyckte jag bore få lite högre självförtroende.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0