Tankar

Körningen gick väl okej. Vissa saker bättre än vanligt, vissa sämre. Att läsa på skyltar och kolla i backspegeln var inte min starka sida idag. Vet inte hur många gånger jag körde fel, det gjorde inget men jaaa.

Åkte direkt efter lektionen till mormor och satt och myste med henne, tills besökstiden var slut och lite efter det då en sköterska tyckte att jag och min far som också kommit kunde stanna och fika med henne, vilket vi gjorde. En kopp te för mig och en kopp kaffe för min far blev det innan vi sa hej då och åkte hem.

Nu sitter jag och letar bland sånger till morfars begravning som jag ska ha som förslag. Har en liten lust att sjunga själv. Men det är ju inte min starkaste sida, men vill göra något för att hedra honom och älskar ju att sjunga, men hellre än bra. Men jag vet inte. Kanske inte klarar det heller... Ska tänka lite.

Sitter samtidigt och målar en miljöbild till design-lektionen. Barnleksaken jag gjort där ska vara helt klar efter lovet med beskrivning, miljöbild, material och färgval osv. Känner att det är lika bra att göra så mycket man orkar så tidigt som möjligt.

Imorgon är det begravning för en annan släkting, allt måste verkligen hända på en och samma gång.

Kommentarer
Postat av: Jessie

Du är stark Linn, gör det om du verkligen känner att du vill det och om du känner att du orkar det. Annars så kommer du att ångra dig något fruktansvärt efteråt! Jag vet att du kommer klara det fining <3 KRAM<3

2013-04-02 @ 23:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0