take me back to the start

Imorgon är det dags för skola igen. Skolan känns långt bort just nu, avlägsen.
Men det är bara att bita i det sura äpplet.
Jag och Josefin kom fram till att det bara var 7 veckor kvar. Seriöst liksom! Det är ingenting.
Snart är jag arbetslös typ. Nejdå, ska fortsätta söka jobb i veckan och hoppas på att chefen uppe på Ljungs får in mig i schemat till sommaren. 
Så det ska nog funka på något sätt. (: Annars får jag kanske bli en av de där tiggarna som går runt på stan hela tiden. Asså, seriöst. Förlåt men aaaaaaaaah!!!! 
En kom fram till mig när jag satt och fikade. Okej, att de kommer fram när man väntar på bussen eller något, men när man sitter och fikar med en vän, seriöst! 
Har gått och blivit bitter på lite allt möjligt. Det är väl så jag hanterar saker. Samtidigt som jag är orkeslös och så trött och nere är jag samtidigt så bitter. Vet inte hur något går ihop. Vet inte hur jag går ihop. Önskar jag får reda på det någon gång under mitt liv.
 
Uteserveringsmys i solen med min finfina vän.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0