perfect darkness

Det blev en springtur. Llite imponerad att jag lyckades dra mig ut. Gick bättre än förra gången, minus en liten astmaattacks- och andningspaus på en stock. Men kändes skönt att komma ut och röra på sig. Jag behöver det, dagar som dessa. Imorgon är det dags att dra sig till skolan...... wiho...........
Nejdå, det ska nog gå bra. Har bara 2 lektioner och projektredovisningen efter så jag överlever. Fattar inte varför jag är så gnällig. Blir så bitter på mig själv. Har i alla fall haft en fin helg och tagit igen mig lite.
 
Nu väntar snart sängen(om någon timme), mmmm sova. Godnatt.
På stocken. Ni fattar inte vilken snygg ställning jag satt i för att lyckas ta denna bild. Plus att mina magmuskler darrade som asplöv. Typ.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0