laughs

Detta var nog den roligaste körlektionen hittills. Skrattade så mycket, körde fel som vanligt men det blev ändå rätt kan man säga. Annars gick allt bra, glömde dock blinkersen ibland av någon skum anledning. Det är alltid något som inte kan sitta.

Min fina körskolärare var på dåligt humör när lektionen började då semestern var orättvist utdelad, men tror jag tills lektionens slut fått honom på hyffsat gott humör, med mina pip, prat med mig själv, frågor och svar till mig själv samt skumma samtalsämnen kan inte bli fel.

Nu ska jag ta lite och äta och vänta på älskling.

Ha en fin kväll.

Förresten gick ute med tunn-tunna strumpyxor aka nylonstrumpor utan att frysa, var till och med skönt. SUCCESS!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0