I won't give up

Tomhet och orkeslöshet.
Fick mina föräldrar att köpa pizza och till och med gå och hämta dem(tur att de också skulle ha) bara för att jag inte orkade. Är det såhär man blir?
 
Men har fått lite mer plugg gjort. Så kanske klarar detta och slipper berätta för alla lärare vad som hänt och be att få lite mer tid. Det räcker att jag inte kan vara med och redovia mitt projekt. Bara det inte sänker mitt betyg. I så fall så är det inget jag kan göra något åt.
 
Åh, kära nån. Vill bara orka.
 
Men ska ta och fixa lite te nu och mysa ner mig framför tv:n och hålla tummarna att det går något kul. 
Imorgon ska bli en bra dag. Kanske ska träna lite? Det har ju aldrig skadat någon liksom...
 
Men är bara så trött...
 
Känner mig samtidigt så dum som blir sånhär.
Tänker på mormor. Och kommer på att jag egentligen inte har något att klaga på.
 
Känner mig bara självisk för tillfället. Mest hela tiden. Alltid.
morfar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0