Hey ya

Behövde bara gå på en lektion idag så istället för att vara i skolan till 14 så stack jag från skolan vid 11. Mötte upp Emma och Ragna, lunchade och shoppade sedan. (Skulle ju spara pengar, men neeeeeeeej) (MÅSTE SKAFFA JOBB).
Blev en assnajs kjol, på rea dessutom (I like) och en långklänning som jag letat efter i 2 år. Äntligen hittade jag en som var helt okej, i lagom pris. Dock blir det inte en riktigt långklänning, då den slutar ovanför anklarna. Det är inte lätt när man är lång...
Köpte även 3 par trosor så nu känner jag att garderoben är utökad tillräckligt. Snarare, snart får inget mer plats... Åhhhhh, någon gång i mitt liv ska jag ha en walk in closet alltså... Någon gång.

Idag har jag faktiskt lyckats plugga, inklusive gjort körkortsteori och städat. Produktiv Linn. Plötsligt händer det. Som en trisslott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0