Det kommer aldrig vara över för mig

Nu är det äntligen helg. 
En lektion, med en redovisning och sedan var skoldagen för mig slut.
 
Kom hem för en stund sen, har varit och uppdaterad min frisyr. Eller snarare klippt bort allt slitet. Mitt huvud känns ca 5 kg lättare. Det kompenserade jag dock med massa kakor. Men ibland får man.
 
Har också fått en sådan brutal träningsvärk vid skulderbladen från massagen igår... Skrattar lite åt mig själv.
Men det visar bara hur spänt det var där. Men känns lite klent att få träningsvärk av en massage, iofs en hårdhänt sådan men ändå...
 
Nu är det dags att vara lite produktiv, studentinbjudningar ska göras, (bjöd in ca 50 över facebook sen är det ca 20 till som inte är aktiva där som ska få inbjudningar utskickade. Så jaooopp. Lägenheten kommer bli full. Galet full.) det behöver städas,  jag ska slutgiltigt bestämma låtar till begravningen som ska spelas under avskedet och jag ska söka fler jobb. Det är vad jag ska göra så kvällen och natten är fullbokad.
 
Hej så länge

Jaa, man kan ha kul med en bitter-kelsjuk katt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0