catch the moon

Prov nummer 1 gick bra.
Prov nummer 2 vill jag helst inte prata om. Tror detta kan vara mitt första ig prov någonsin, ever! Dun Dun Duuuuuun! Det jag kunde kom inte och det jag inte kunde kom självklart. Jag är inte förvånad. Men hoppas få några poäng och sedan göra revansch på nationella.
 
Sedan hade jag en tid bokad hos en massör. Då jag haft ont i ryggen och nacken sen en bra tid tillbaka. Så skönt, men nu känns det som om jag utfört en boxningsmatch i ett olympiskt spel eller något i den stilen. Känner mig rätt mörbultad. Men tror det gjorde gott, fick knaka loss lite. när han var klar kände jag mig längre än min far. Nästan i alla fall.
Massören var pratglad så vi pratade om lite allt möjligt skumma saker, kom bland annat fram till att Kent album vapen och ammunition är det allra bästa och att jag skulle få en "happy ending" genom en låt som inte var depppig och handlade om död utan hade en mer positiv syn på livet, lyssnade på Stefan Andersson som han tyckte liknade Kent i texter och syn på allt  typ. Så han mobbade mig lite lagom samtidigt som han tryckte hårt med armbågar och händer vid mina onda skulderblad.
 
Nu är jag dock väldigt trött, har gjort klart svenskan och skickat in den och är även klar med staden och framtiden, inte förberett någon redovisning men orkar inte det och det är bara att prata om trygg stadsplanering. Inga konstigheter. 
 
Så snart blir det sova, sen fredag och heeeeeelg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0