To the unknown

Borde sova nu. Men har inte ro att gå mot sängen. Har varit jobbigt pms:ig de senaste två dagarna.
Det har också blivit en liten paus härifrån.
Spenderade helgen med Anton och en av hans vänner med film och mys. Sedan tvätta bilen på ca 5 timmar. Shit, vad den blänkte sen alltså.
Igår så körde jag bilen igen. Kom ut på en liten väg. Men pågrund av faren som blev så stressad så blev jag stressad och fick nog rekord på kärringstopp. Men typ 10 gången jag kör så man fåååååår.
Kom typ precis, eller för en timme sen, hem från en promenad med MAtilda och vovvarna. Ibland är det bara skönt att gå ut lite och bara prata om allt möjligt, typ.
Annars så har jag pluggat. Det består mitt liv av just nu. Känner att jag pluggar massa i förväg men min hjärna är lite överarbetad just nu så den behöver några dagar i förvägs pluggning för att kunna få in något.

Detta var nog det röriga inlägg jag någonsin har skrivit. Kan passa på att nämna att jag ätit 3 chokladbollar och 3st Marabou bitar + ett antal pepparkakor. Förstår ni att jag ska träna imorgon? (;
Haha, men nu ska jag resa mig och borsta tänderna. (lycka till Linn)

Invigde min egna flouff idag också, aka pälsmössa, aka björnfitta.
Behöver inte längre sno Agnes som på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0