Ja, jag har kuuuul

Vad är du rädd för: Att spy och trånga utrymmen. Disktrasor är förövrig väldigt äckliga. Men de är inte speciellt skrämmande.

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Utseendemässigt mina läppar typ fast knappt det ens, min längd är jag nöjd med fina 179 cm <33333

Det roligaste jobbet du haft/har: Ehhhh, årets var nog det roligaste. På dagiset. Tror jag.

Har du körkort och egen bil: JAG JOBBAR PÅ DET!!!!

När tog du ditt körkort: JOBBAR PÅ DET!

När grät du senast: Hmmm, förra veckan någon gång.

När skrattade du senast: Skrattar typ konstant så inte jättelängesedan.

Vem åkte du bil med sist: Faren min

Vem åt du mat med sist: Moren min

Vem sov du hos sist: Anton<3 

Vem sov hos dig sist: Samma som föregående<3

Vad var du rädd för när du var liten: Döden och massa runt det typ.

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Något med djur. Typ hunddagis eller något. Haha.

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Har väl åkt in akut några gånger kanske 4 eller något. Inte så farligt. Sen så har jag ju gått dit på olika röntgenbesök och hörsel-och syntest när de skulle kolla upp massa saker med mig. 

Värsta smärtan du råkat ut för: Magknipen jag hade för typ en månadsen- Aldrig varit med om något mer brutalt. Kunde inte röra mig, tårarna sprutade och jag kallsvettades som en idiot. Skulle åkt in till akuten om det inte lugnade sig. Som tur var gjorde det det efter en plågsam halvtimme typ. Har säkert varit något annat. Men den sitter kvar i minnet rätt starkt.

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Min pojkvän är nog den som betyder mest, som fått mig levande och lycklig och massa glad. Men sen finns akka fina vänner och familj och mina söta små katter<3 Massa fina är ni alla!

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Har väldigt svårt att bli riktigt förbannad men det händer ju någon gång då och då. Vet var det var senast men det vill jag inte gå in på här. Top secret typ (;

Har du någonsin sportat: Nja, kan jag inte direkt säga. Dansade en termin. Sen gick jag på friskis och svettis ett år och nu har jag gymmat snart 1,5 år tillbaka i tiden.

Någon du ser upp till: Finns inte så många som är längre än mig... Skämt åsido. Jocke Berg om man tar någon känd fin person. Annars kan jag se upp till de flesta människor om de gjort något bra eller varit starka på något sätt. (:

Vad finns alltid i din handväska: Beror på hur stor väskan är... Men nycklar, hörlurar (om jaginte glömmer dem), tuggummi, busskort, några lösa mynt. I skolan tillkommer det massa böcker skrivbok och oftast en vattenflaska och ibland plånboken.

Har du varit utomlands någon gång: Danmark, he he eeeeeeeh.

Vilken plats var finast: Jag gillar Götebooorg<333

Största stad/städer du varit i: Stockholm typ befolkningsmässigt. Till ytan vet jag inte. x)

 

 Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: Nej

Rökt: Är en äkta cooling som inte röker!

Snusat: Felix jobbar på det. Men uuuusch!

Druckit: Mumma

Har du piercing eller tatuering: Öronen 

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Som min älskling. Har  egentligen inget specifikt utseende jag faller för. Bara personligheten är underbar så är jag fast. <3

Finaste komplimang du fått: Den håller jag för mig själv<3

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: -

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Har klarat mig hyffsat faktiskt... Typ...

Har du någonsin gjort något kriminellt: Jag var med när felix tog några stift till en penna. Fett kriminellt. Annars har jag inte gjort något. Snäll som en jaaaa, vet inte vad riktigt...

Har du snattat: nejsh 

 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Storstad

Hamburgare eller pizza: Ååååh, beror helt på dag. Men nu hamburgare. Eller pizza.... VET INTE!!!!

Kött eller fisk: FESK!

Hund eller katt: Mina katter<3333 Världens sötaste. Annars gillar jag båda.

Aftonbladet eller expressen: aftonbladet

McDonalds eller MAX: En snabb cheeseburgare på Donken och mål på Max.

Vin eller Öl: Viiiiiiiiiiiiiin<3333333 (överdrivet många hjärtan)

Charter- eller skidsemester: Värmen hade varit rätt fin just nu faktiskt.

Sverige eller Utlandet: Sverige är väl gulligt.

Sport eller nyheter: Eh, beror la på men man får ju reda på lite mer om vad som hänt i världen av nyheter och det är ju braa. (:

Hockey eller fotboll: Fotboll

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Min pojke!

Sommar eller vinter: sommar, mmmm, värmen!

Vår eller höst: Vår alla gånger. JAg och hösten har något emot varandra. Men färgerna på löven gillar jag, innan de blir bruna.

Flyg eller tåg: Aldrig flugit faktiskt och gillar tåg så får bli tåg

Bil eller buss: Bil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0