Bara för att mina vänner gjorde denna så måste självklart jag ocksååååå (:

1.Fullständigt namn? – Linn Abrahamsson (obvious) Mitt mellannamn lämnar jag utanför här, tycker det är fult. Dock inte lika fult som mitt efternamn.
2. Tycker du om din mamma & pappa? – Klart! 
3. Vart bor du? – Götelabôôrg
4. Bor tillsammans med? - Moren och faren och Snusen och Ollisen
5. Husdjur? - Två katter
6. Färg på ditt hus? – Lägenhet* Blandade gråa nyanser, typ.
7. När är du född? –  Om 56 dagar så är det 18 år sen!
8. Födelsemärken - Överallt!
9. Vilket år tog du studenten? - En termin kvar. Kan inte bli mer tagga
10. Något jobb? – Jag jobbar på det. Kommer bara inte iväg och lämnar in mitt cv. Är en stor fet seeeegis!
11. När ska du sova ikväll? – Så tidigt som möjligt är så sömnig just nu så jag skulle kunna stå och sova. Hoppas på att inte somna när jag pluggar.

VARÖFR SAKNAS 12???????
13. Duschat idag? - Jajemän. Duschar typ varje dag!
14. Kramat någon idag? - Jaaaaaa
15. Pussat någon idag? - Jaaaaaa ((((((((:
16. Vad har du ätit? – Havregrynsgröt, macka, någon felix-rätt dom delade ut på stan (eller var det findus??),  och lite thaimat på det eftersom både jag och min mor skulle dela på allt och sedan när jag kom hem från gymmet en smoothie. Mer mat lär det bliii. Mmmmmmmm.
17. Dagens klädsel? – Leggins, tajt kjol, linne och tjocktröja. Sedan träningskläder och nu morgonrock. Mmmmmmmm!
19. Dagens sötnos? – Snusan som har förlåtit mig efter jag avmaskade henne och nu ligger och spinner i mitt knä. 
20. Dagens roligaste händelse? – Få mat på stan och inte ha någon väska att lägga den i så får springa runt med en iskall matlåda i skolan. Förfrös händerna typ. Det var nog ite roligare för andra än för mig.
21. Har du många vänner? - Jag klarar mig!
22. Hur många har du kysst? – Är det hemskt att jag faktiskt vet hur många?! 
23. Vem kramade du senast? - Anton <3
24. Hur många vill du ha sex med? – Jag nöjer mig med min pojkvän rätt bra faktiskt.
25. Hur många har varit otrogna mot dig? – Ingen och det är jag glad för.
26. Vem pratade du med i telefon senast? - Mormor :)))))
27. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? –  Min mor tror jag som bara svarade på mitt sms. Inget intressant direkt.

FAVORIT:

 31. Film? – Åh käranån, Väääätinteeeeh.
32. Låt? –  Drogar fortfarande Klåparen med Kent och hur skulle jag inte kunna älska Call me med Shinedown?!
33. Mat? – MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT<<<<<<<<<<<<<33333 Det mesta förutom korv och lite andra otrevligheter.
34. Dryck? - Vatten och te 

35 och 36???????
37. Stad? – Det finns sååå många städer.
38. Land? – Har inte vart i så många länder snarare två, Danmark och Sverige så får nog säga Sverige på den.
39. Ämne i skolan? – Vet inte. Jag överlever allt men inget är speciellt jättekul kan jag inte säga.
40. År? - 2012 har varit ett rätt fint år faktiskt

 SENASTE:

 41. Personen du tänkte på? – Har tänkt på Anton ända(snälla kan någon lära mig när man ska använda enda och ända???!!!!) sen jag skrev hans namn lite högre upp... (tönt är jag)
42. Gången du spydde? – Åh... Typ 8 år sen eller något. Och fler år ska det bli!!! *PEPPAR PEPPAR*
43. Gången du grät? – Igår
44. Pizzan du åt? – Vi hade pizzabuffe hos Anton för ett tag sen så åt några olika.
45. Gången du var i Göteborg? – Hmmmmm, nu!
46. Gången du var i Stockholm? – Förra sommaren med Emmmaaa. (Linn sluta dra ut på bokstäverna)
47. Gången du var full? - He he he he he he he. 

48, 49, 50???????

 ANTINGEN ELLER:

 51. Svart eller vitt? - Svart och vitt tillsammans <333
52. Hund eller katt? - Katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Gillar båda men om jag bara får välja en så säger jag hemma och mysa med någon fin person.
 54. Tv-spel eller datorspel? - Suger på allt sånt där men tv-spel har lite mer känsla i sig alltså. 
55 och 56?????
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - skojar ni med mig?!
58. Ragga eller bli uppraggad? – Uppraggad.
59. Big brother eller paradise hotel? - Paradise hotel 
60. Svart hår eller blondt? - Brunt kanske. Don't know
61. Blå ögon eller bruna? - Blå<3 Eller om det är på mig det syftar på så har jag bruna
62. Choklad eller lakrits? – Choklad!!!!! Choklad gör mig tjock!
63. Göteborg eller Stockholm? – Göteborg att bo i Stockholm att turista i.
 64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt
 65. Coca-cola eller fanta? - Coca-cola, men ännu hellre julmust. Dricker typ aldrig läsk förövrigt.
66. Pizza eller kebab? - Pizza
67. Randigt eller prickigt? - Randigt och prickigt!
68. Älska eller älskas? – "Älskas av den man älskar är ju ganska så fint" Citerar det Matilda skrev. Det var djupt och fint.
69. Leva eller dö? - Skulle nog säga att jag föredrar att leva
70-80?????

 VEM:

 81. Ska du träffa imorgon? – Alla i skolan, föräldrar. Sen får vi se om jag träffar någon annan rolig.
82. Sjöng du senast för? - Mig själv. Klinkade på pianot till också eftersom gitarren har förlorat en sträng. Ni fattar inte hur fint det lät!
83. Hade du senast en msn-konversation med? - Shit, Matilda kanske?
84. Spelade du tv-spel med senast? – Annie
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? – Min fining<3
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - HahahahahHA HAHAHAHAHAH! ORKAR INTE!
87. Förtjänar att dö? – Om man lever förtjänar man att leva.
88, 89???????

VAD:

 90. Gör dig glad? – Fina människor, mys, kramar, pussar, musik, skratt osv i alla oändlighet. Är rätt lätt att få glad.
91. Gör dig ledsen? – Är rätt lätt att få ledsen också. Så det beror helt på dagen så det kan vara en liten skitsak.
92. Vad vill du helst göra nu? – Sova! Men borde inte sitta här i alla fall. Borde plugga men neeeeeej!
93. Önskar du att du slapp göra? – Plugga och gå i skolan överhuvudtaget just nu. Fast det ska iofs bli kul att prova studentmössa imorgon!
94. Vill du ha nu? – En kram av min älskling och något att äta. En fin kombo alltså!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? – Har allt jag behöver och vill ha. Klyshigt men sant.
 96. Längtar du till? –  Helg och lov
97. Tycker du om dina betyg? – Är ett vg-barn rätt igenom med några mvg här och där och med g i franska och gympa typ.
98. Ångrar du i ditt liv? – Äsch, lev i nuet och tänk inte på gammal skit. Gjort är gjort.
99. Är det bästa som har hänt dig? – Min pojkvän. Återigen klyscjigt men sant.

 

 

Och nej, jag vet inte vad som hänt med alla frågor. Puts veck typ.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0