Tvättaaaaa

Tvätten föll på mid även denna veckan! Kul... Not! Men återigen, vuxenpoäng. Börjar känna mig som en äkta 18 åring nu alltså ;)
Passade på att träna lite snabbt efter skolan också, blev drygt 30 min kondition och 20 min styrka. Kände att det räckte. Åkte sedan hem och åt massa gott. Borde sedan ha börjat plugga, gjorde jag det?! ICKE! Har fortfarande inte börjat. Bara filat lite mer på talet, men det är inte det viktigaste just nu. Men känner om jag ska sätta mig och läsa igenom något nu kommer jag somna och det känner jag inte riktigt för... Har ju tvätt att passa liksom!
Denna veckns underbart snygga tvätt-outfit! Känner mig jättecharmig, mer mysbyxor, en nästan förliten skjorta, en massa stor och mysig halsduk, blött hår och helt osminkad. Det är jag i ett nötskal just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0