Tung skolväska

Har nog aldrig varit med om en sådan tung skolväska som jag hade på hemvägen idag.
Men för att ta det hela från början så efter första lektionen idag så passade vi i lilla gänget på att gå på kunskap och framtidsmässan för att se om det klarnade upp lite vilket universitet och liknande man tyckte passade en.
På väg mot denna fina mässa så åker min älskling förbi i sin jobbil och jag får ju lite lyckorus och skuttar fram till honom (han parkerade bilen en bit bort) och gav honom en kram och puss. Sen stod vi och pratade en stund innan vi bestämde oss för att fortsätta traska mot mässan.
Väl där så plockade jag på mig en del kataloger, den ena större än den andra+ en mattebok och en vattenflaska på det resulterar i en väldigt tung väska.
Jag som redan hade träningsvärk idag efter gårdagens träning lär ha ännu mer imorgon.
Jaja, jag klagar inte känns bra att man gjort som anstränger den gamla, slöa kroppen lite.
 
Nu ska jag snart börja fixa lite te. Sååå törstig och sugen på något att äta.
Galet sötsugen också för den delen. Men man får.
 
Ytterligare en annan sak så säger typ alla människor runt omkring mig att de börjar bli förkylda, PANIK, typ. Vill inte bli sjuk och jag med mitt "toppenimmunförsvar" lär ju åka dit rätt snart. Menmen. Jag slapp åtminstone vara sjuk på lovet. Tummen upp på det! :)
Hej så länge!
Finingen och jag på öde ön i somras <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0